Podanie reklamácie | HUSKY | e-shop výrobcu

Reklamácia ako postupovať?

Vážený zákazník v prípade, že aj cez veľké úsilie našej spoločnosti o zachovanie vysokej kvality ponúkaného tovaru, vznikne na Vašej strane oprávnený dôvod k uplatneniu reklamácie, tak postupujte prosím nasledujúcim spôsobom:

  1. Vyplňte nižšie uvedený internetový formulár.
  2. Pokiaľ máte možnosť, doplňte fotografie, alebo video, ktoré bude bližšie špecifikovať miesto poškodenia na výrobku, urýchlite tým proces vybavenie reklamácie.
  3. Po vyplnení a potvrdení formulára sa Vám vygeneruje PDF dokument, ktorý príde na Vašu emailovou adresu. Toto PDF vytlačte a s kópiou predajného dokladu priložte k reklamovanému tovaru. Slúži na rýchlejšiu identifikáciu zásielky a tým aj vybavenie Vašej reklamácie.
  4. Pokiaľ máte možnosť, označte miesto vady výrobku jednoduchou formou (napr. papierová páska), pomôže reklamačnému technikovi k identifikácii vady.
  5. Zabaľte reklamovaný tovar tak, aby nedošlo k prípadnému ďalšiemu poškodeniu.
  6. Pošlite balík s označením REKLAMÁCIA na našu adresu: HUSKY SK, s.r.o. Priemyselná 10 , 917 03 Trnava.

Reklamačný poriadok v plnom znení sú súčasťou obchodných podmienok, ktoré nájdete tu.

!

Pokiaľ máte akúkoľvek otázku, alebo nejasnosť tak nás kontaktujte na mailu huskysk@huskysk.sk, alebo volajte našu zákaznícku linku 0335511719 v pracovných dňoch v čase 8-16h.

Váš Husky tím

Na vašom súkromí nám záleží

HUSKY SK, spol s.r.o. potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".

máte
otázka?
chat
CHCETE POMÔCŤ S VÝBEROM
Ozveme sa Vám v najbližšej možnej dobe
v pracovné dni 8: 30-16: 30.
Odpovieme Vám v najbližšej možnej dobe v pracovné dni 8:00-16:00.