Reklamacie - ako postupovat | HUSKY | e-shop výrobcu

REKLAMÁCIE AKO POSTUPOVAŤ

V prípade, že aj cez veľké úsilie spoločnosti HUSKY SK, s.r.o. o zachovanie vysokej kvality ponúkaného tovaru vznikne na strane zákazníka oprávnený dôvod k uplatneniu reklamácie postupujte podľa tohto návodu:

Očistený pokazený tovar zašlite, vo vhodnom obale, na nižšie uvedenú adresu nášho reklamačného oddelenia spolu s popisom chyby a kópiou dokladu o kúpe. Závadu popíšte čo najdetailnejšie a na výrobku ju označte, aby mohla byť prípadná oprava čo najrýchlejšia.

Tovar bude opravený a zaslaný na uvedenú adresu. V prípade že sa nedá oprávnená reklamácia odstrániť opravou, bude Vám zaslaný nový výrobok, alebo vrátená kúpna cena. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od uplatnenia.

Balík treba označiť zretelne REKLAMÁCIA

Adresa pre zaslanie reklamácie:

HUSKY SK, s.r.o.
Reklamácie
Priemyselná 10
917 03, Trnava

Pokiaľ budete mať otázku ohľadom Vašej reklamácie, obráťte sa na naše reklamačné oddelenie.:

e-mail: reklamacie@huskysk.sk
tel.: 0918 111 104

Na vašom súkromí nám záleží

HUSKY SK, spol s.r.o. potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".

máte
otázka?
chat
CHCETE POMÔCŤ S VÝBEROM
Ozveme sa Vám v najbližšej možnej dobe
v pracovné dni 8: 30-16: 30.
Odpovieme Vám v najbližšej možnej dobe v pracovné dni 8:00-16:00.